jag har inte tbc.

såhär långt, efter tre och en halv dag på skolan kan jag konstatera följande:

1. jag har inte tbc! det testades genom att det sprutade in ngt under huden så att det blev en bubbla. sen fick vi komma tillbaka idag, torsdag, och tadaaaa, inte ens en prick på min arm. lisa är frisk som en nötkärna, iaf gällande tbc.
2.  folk är riktigt trevliga och hövliga här. de hejar och frågar hur det står till och gör allt för att hjälpa till. i sverige hade folk trott att man var full eller hög om man hade gått och hälsat på dem, men icke här! här är de genuint trevliga. jag kan vänja mig vid det också minsann.
3. folk äter muffins till frukost.
4. tjejerna som är på klubbarna får kryss på händerna om de är under tjugoett men över arton. trots detta så kan de dansa runt pålar och har äckligt korta klänningar.
5. vi har en dining hall där vi får äta hur mkt mat vi vill. inte illa.

fler facts kommer sen. vi måste äta också ju. bilder kommer också, ni får hålla ut (eller frida som kanske är den enda som läser detta ;) )

för att vara fjortis:läjter.



Kommentarer
Postat av: Frida

Låter ju kul! Tänk om alla hade varit så trevliga här o kyssas på händerna.... Ja ja ja själv har man plockat svamp m malin...vi hittade 4 st. Jag ska informera övriga polare im bloggen =) Å jag väntar på bilder... Kram

2009-08-21 @ 21:30:06
Postat av: Frida Lindqvist

Finns två Frida som enda läsare ;) Bra att alla är trevliga och snälla mot dig! Bra med käk! Att slippa TBC är ju en bonus... Låter lovande detta. Nu vill jag också åka!

2009-08-23 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0