nerver.

nu är det tre dagar kvar till avfärd och för att svara på den ständiga frågan "är du nervös?": jao.

jag har en ständig klump i magen som inte vill försvinna och benen, ja, dem kryper det i. kallas nog att vara nervös, men samtidigt är det sjuukt overkligt att jag ska iväg och därför är det inte vanlig nervositet! finns det olika slags nervositet? det är också grymt onödigt att vara nervös för allt kommer gå fint. det är ju inget u-land jag ska till!

jag har nog fixat allt nu. tror jag iaf. en liten detalj kom på posten idag: det internationella körkortet. akta er jänkare, lisa får köra! lite annat småfixande blev det idag innan jobbet. den förgrömmade tågbiljetten var tvungen att ändras pga att det så ytterst roliga banarbetet på västkustbanan inte kunde vara klart i tid. tydligen gick det ändå att ändra en "ej-ombokningsbar" biljett och I'm all set för att åka till Köpenhamn och lyfta med ett litet plan därifrån. de lite större grejerna som visum och sånt är ju fixat för läääängesen.

lisa, det kommer ordna sig.

rapport kommer från andra sidan, kanske innan! (oo, låter inte bra!)

/en-ngt-stirrig-men-ack-så-förväntansfull lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer att gå skitbra det här Lisa! Jag är så glad för våran skull :)

2009-08-12 @ 23:24:17
URL: http://einegeilezeit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0