12/3/2009.


Denna dag är solig och ska firas med pompa och ståt. Tjugotvå år är ju inget speciellt och jag har vet hur en födelsedag går till efter att ha firat tjugoen stycken innan, men denna kommer troligtvis bli så bra att det kommer bli en tradition.

Vi ska nämligen på Semiformal ikväll. Uppklätt och limousine! Helst lite champagne också. Därför kommer jag nog kunna vänja mig vid detta. Tänkte bara informera er därhemma om detta.

Jag tänkte även informera er om en annan sak. Enligt min sidpanel på datorn där man kan ha väder så är det just nu tjugonio (29) grader och sol på Amerikanska Jungfruöarna! Punkt.

Som om inte sol både här och där, födelsedag, limousine, massor av grattis och en härlig festkväll framför mig vore nog så läste jag även detta på Aftonblaskan:


Anders och Måns kommer ut med ny TV-serie!


Vilken härlig dag som Ted Gärdestad skulle nynnat.


Ses snart!

Kommentarer
Postat av: F. Eliasson

Grattis Mattsson!!!!



2009-12-03 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0