Avfärd.

Nästintill färdigpackad. Lite nedstämd nu, varit så många avsked. Tycker inte om det. Får inte plats med allt i väskorna heller. Galet mkt grejer. Redan slängt några skor. De gula, prickiga för 20 spänn. Använda en gång. Tror inte jag kommer sakna dem direkt. Blir nog bra när jag packar om dem sen när vi kommer hem, men lite oroväckande att den nyinköpta väskan är proppfull. Hoppas att den inte väger mer än 23 kg bara.

Imorgon åker jag alltså till St. Thomas! Känns inte så och känns jättekonstigt. Sen ska jag åka hem. Det känns så schkumt.

Väldigt kort inlägg. Kommer inte på ngt att skriva mer än att vi ses efter att jag har varit en vecka i solen!!

Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, nu blev jag lite ledsen här :( Stackars Lisa :(

2009-12-10 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0