Timebomb. Tick tick tick.

Jag är hemma sedan lite mer än en vecka. Galet. Lilljulafton, julafton och en juldag har hunnits med.
Fest och chillande. Mkt sömn också. Kroppsklockan är nu inställd på ungefär kvart över tolv varje dag.

Förutom idag. Då åkte vi till Gekås. Uppdragen runt åtta ante meridiem. Trött som ett helt jag-vet-inte-vad, men vi såg både Morgon och Boris..!

Jag funderade på att försöka mig på ngn slags summering men det får bli en annan gång. Behöver samla tankarna först. Jag tänkte bara meddela att jag är hemma om ngn nu har lyckats missa detta faktum.

Snart nytt år. Gott sånt.

Denna bloggen har inte blivit särskilt välanvänd, men den kanske kommer till nytta igen. Vem vet?

Tills dess:

Ha en bra start på nya decenniet och vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0