Åh, förlåt - Pumba. (Tänk er klippet!)


Jag ber
femtioelva gånger om ursäkt för fruktansvärt dålig uppdatering. Det är inte för att det har hänt överdrivet mkt och att jag inte har haft tid utan det är ren lättja jag har drabbats av. Lätt hänt kan jag tycka dock.

Ytterligare en sak innan det blir berättelser: Maggan och Gittan på Gekås är ju underbara!!!


Senast jag skrev vankades det Halloween. Efter den helgen kan jag återigen konstatera saker:


Amerikansarna är gaalna i Halloween! Costumes så att det står härliga till. Jag berättade om den där Halloween&More som var galen. Kanske är det ännu galnare att alla har riktiga kostymer! Johanna och jag klädde ut oss till Evil Dolls. Vi såg mest läskiga ut. Eftersom jag inte medtager min kamera ut så kan ni kanske kika in på Johannas blogg. Finns i högerspalten. >>

Connor tog som vanligt priset. Varför inte karva ur en pumpa och ha den på huvudet heeela kvällen? Jodå, det är vad han gjorde!

Vi var på en irländsk pub den kvällen. Attans trevligt - speciellt eftersom det var gratis inträde. Annars var det 35-40 dolares på alla andra ställen att komma in. Say whaaat? Icke att vi betalar det. Men det redde ut sig och en Jimmy John-macka och spring i regnet gjorde att det blev en reko afton ändå!

En 25-årsmiddag på en thairestaurang kan bli väldigt skojig och annorlunda. Speciellt om ägaren tillåter att en medhavd tårta äts på restaurangen, släcker ner hela stället och kommer ut med den med två ljus som ska föreställa 25. Ännu bättre blir det om ett av ljusen är på fel håll! Härlig gubbe det där. Och god mat serverar han också. Röd curry - hot - är attans mumsigt och stark!

Anna är alltså nu 25 år och firad blev hon med roliga presenter. Vi var någorlunda seriösa med en tröja och en klänning oooch en North Carolina-kalender (Ja, för 2010!). Trevlig kväll blev det iaf!

Sedvanlig utgång i torsdags. Gött som vanligt! Förfest hos de irländska tjejerna som har skaffat ny lya. Perfekt tycker jag och ska försöka hänga där en del den ytterst lilla tiden vi har kvar.

Om en månad åker vi till St. Thomas!

Papa John gör underbar pizza, speciellt nattetid! Han (okej, inte alltid självaste Papa John) tar dessutom Flex, de pengarna som vi får på SpartanCard. Tyvärr inte nattliga tider dock. Mmmums, Papa John's helt enkelt.

En färskingtjej, bara några månader gammal, hade piercade öron. Varför gör man så mot sitt barn? Förfärad!

Wildflower Wittbier är gott! Natty Greens brygger den själva. God mat har de också - barbecue pig var nam nam. Det testade vi i lördags.

Ett curlingbord på Natty Greens var sjukt skoj också!

New York om bara två veckor cirkus :)






Nu ska jag bege mig tillbaka till pluggandet som jag skulle göra från början. Jag är ingen duktig student, men jag överlever iaf. Ska försöka uppdatera snart igen.

På lördag ska vi nog till Charlotte. Chaufför är jag. I Charlotte finns IKEA (KÖTTEBULLAR TACK!) och en stooor outlet. Ja tack!

Min käre far måste se den här!


Läjter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0