for once: skolgrejer. titta noga, ni lär nog inte få se detta i bloggen igen.


Ett A- har ju en viss Lisa just nu i spanska. Jag gillar't och tänker skryta en aning, so prepare:

1,25 poäng från max på grammatik-,läs- och orddelen. A där då.
49 av 50 på pratdelen. Det är ett A+.
Discussion board var det 100 procent. Det betyder att även det är ett A+.

Sen ska vi kanske inte nämna läxorna för den delen och In-Class Performance var det bara B på, men allt detta sammanlagt blir alltså ett... (hör ni trummorna?!):

A-


De två engelskakurserna jag läser, Contemporary Poetry och English Drama to 1800, har jag haft exams i denna veckan och där kommer jag inte kunna skryta med ngt A-resultat kan jag ju säga redan nu. De resultaten kommer ni nog aldrig få veta. De ska gömmas tills jag har möjlighet att bränna dem. Skärpning ska det nog bli ja.

Nej, nog med skolan. Så rolig är den inte att den förtjänar mer än nio rader och en två tecken.

Nya konstateranden: (jag vet att ni vet att de kommer så jag behöver kanske inte påpeka varje gång att de är konstateranden. Jag vet även att ni älskar dem )

Fall Break här är två dagar. Tolfte och trettonde oktober. Det bra är att dessa dagar ligger direkt efter en helg, det vill säga, de är måndag respektive tisdag.

lördag åker jag till Washington DC, just eftersom det är Fall Break. Där får vi inte gå ensamma och vi får inte ta emot drinkar från främlingar. Hur ska vi klara oss då? Det är ju så vi alltid beter oss här i Greensboro .

Det sista var ironiskt.

I Washington DC. finns det ett ishockeylag som spelar i NHL. Capitals kallas de. Dessa ska jag titta på på måndag. De möter ett lag från New Jersey, Devils kallas de. Jag tror min broder är lite avundsjuk. Det tycker jag är roligt.

Vi är få på resan vilket betyder mkt bussplats. Ja tack!

Imorgon blir det good bye-middag på Sushi Republic. Yum, sushi. Det är inte så sorgligt som det låter. Alla följer ju inte med till Washington så det är bara hej då för en helg. Lite löjligt, men ganska bra läge för sushi och lite drickbart.

Bilder ska förhoppningsvis komma från DC. Jag är dålig på det där. (Bättre på spanska. Var tvungen, förlåt såhär på förhand!)


Blir sånt här att roa er med istället:


 

 

Spola fram till 3:36!

 

Vilka klassikers! Over and out.


Kommentarer
Postat av: Frida

Great Lisa! :) O sköna klassiker!

2009-10-09 @ 12:21:12
Postat av: ullah

heeeej, koonstigt vaaa? haha! roligt att du la in lite om killinggänget. Vad skoj med tvättaton staden! och grattis till ett A! :D du är ju superduktig! Du får dock blir lite mer disciplinerad vad gäller läxläsning! Ha det strålande! Puss å kram

2009-10-09 @ 16:08:09
Postat av: lisa

tvättaton, urstädat!!

2009-10-09 @ 20:35:34
URL: http://lisaoverdar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0